fredag den 15. april 2011

Redebygning.....

Vi er to små egern der vimser omkring og nusser hindanden vær gang de kan komme til det.
Lige pt er de i fuld gang med at bygge rede og samle ting til projektet.








Oppe i hjørnet af lade bygger de deres lille bolig, håber ikke kattene finder ud af det.




Birk nyder at sove ude, han sover langt bedre og længere.




Jeg nyder at den første eksamen er overstået og fejre det med en omgang blade og lidt hækling der ikke kræver den store hjerneaktiviter.
Det bliver endnu et skønt viskestykke/gæstehåndklæde, hvis du skulle have lyst til at lave et så læg en kommentar jeg laver gerne en opskrift.
Jeg glæder mig til alle de andre kommer hjem om lidt klar til at holde ferie, for selvom jeg skal skrive eksamenes opgave i psykologi så er det hele bare lidt mere afslappet og feriefølelsen smitter også lidt af på mig, selvom mit hoved om et par dage er begravet i Eriksson, Gardner og Sommer!!
Varme ferietanker fra Gry

Ingen kommentarer:

Send en kommentar