onsdag den 2. februar 2011

Det kræver sin kvinde..

Hold nu op det kræver sin kvinde at være til i dag, er bare så træt at, det har medført mega hovedpine og kvalme..
Og jeg er jo ikke god til bare at lægge mig til at sove (skal siges at jeg heller ikke har muligheden) Bette Birk har ingen planer om at skulle sove, det medicin han får er simpelhen ren dope (måske man skulle prøve!!!)
Når men jeg er vågen, eller til stede vil jeg hele sige, jeg burde læse matematik, og meget andet men det er som små myre der fisser rundforvirret rundt på papiret..
Så derfor drømmer jeg
Knus elsker alle farverne og mønstrene

Lader mig inspirere

 Gid jeg ikke var sådan en tøssetøs så skulle den have på alle tangenterne
Billederne har jeg tyvlånt her fra http://i-crochet.blogspot.com/
Jeg har en idé om at jeg vil se skide godt ud i 1 million farver, men når jeg så prøver ligner jeg en farveforvirring og jeg kan blive helt dårlig, før jeg igen tager noget af mit kedelige sorte, hvide eller grå tøj på.
Det er det samme med min indretning, gid jeg havde mod på at føre det ud i livet .
Jeg æææææælsker nemlig at hækle og strikke i farver.

Er der noget du går rundt og elsker , men ikke rigtig kan få ud i livet???

 

1 kommentar: