søndag den 7. august 2011

Super søndag...

Og klokken er slet ikke så mange endnu....





Jeg har fået lavet en masse på ingen tid, først fik jeg lavet denne lille ring...




Så fik jeg lappet en bunke tøj, forelsket mig i noget tøj også bruger jeg det til det næsten ikke kan hænge sammen. Meeeen et par lapper og en stopning hist og her så er det så godt som nyt.




Og jeg blev færdig med min mors fødselsdagsgave, bedre sent end aldrig ( skal lige understreges at hun har fået sin gave men hun kom to dage inde sin fødselsdag og sagde at hun ønskede sig et gastehåndklæde til wc'et på 1. sal.












Også fik jeg lige lavet en lille uro til bette Birk.




Så nu vil jeg finde hæklenålen og hækle en lille iPhone taske.




Mens los tomatos er i oven, håber jeg får taget et billede i dag inden de bliver spist.
Har også lovet at lave pesto til min far og største pigen, men det bliver lidt senere nu vil jeg slappe lidt af mens Bette Birk sover.

Håber i laver en rigtig dejlig dag!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar