lørdag den 8. oktober 2011

Mumsfillibarba......

Der er ikke nogen der behøver at fortælle mig hvor heldig jeg er, jeg ved det nemlig godt selv.




Der er højt til himmelen og jeg trives hvor jeg er!!!
Meeeen så er der lige det der med ingenting det er der bare rigtig meget af en fang i mellem, som min søster sagde til mig:
Al ting tager tid, men ingenting tager altid... Og det er jo bare så rigtig!!!
Måske giver det ingen mening for dig def læser det, men det gør ikke så meget, det giver nemlig mening for mig...
Føler at tiden forsvinder mellem mine hænder uden jeg når al det jeg burde.
Måske er det fordi jeg er træt eller Fordi jeg ikke lige har fået lavet alle mine lektier, men i dag vil jeg sige pyt og nyde nuet, livet og der hvor jeg er....




Varme tanker til jer alle der ude i blogland....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar