fredag den 6. januar 2012

Update!!! Eller opgør med ufærdige projekter...

Jeg fandt de her to...



De blev forvandlet til de her to...



Også er aften også blevet brugt til at færdiggøre denne lille mobiltaske...







Den mangler bare lige en knap og så er tre ufærdige projekter gjort færdige.... I morgen får jeg besøg af to dejlige piger, som jeg gik i skole med for mere end 20 år siden, glæder mig for vildt. Har lovet at lærer dem at hækle, tænk engang at noget så simpel kan genskabe kontakter. Ja og så lige facebook, tænk hvor er vi heldige at vi i dagens Danmark er beriget med et internetunivers der kan genetaplere tabte kontakter og vedligeholde venskaber på afstand. Jeg føler mig heldig og priviligeret så pyt med manglende søvn, det er et energikick i sig selv, at have noget at glæde sig til. Varme tanker fra Gry

Ingen kommentarer:

Send en kommentar