tirsdag den 21. februar 2012

UUUUUUUUUhadada eller hvordan min mave frøs og mit hjerte er ved at briste....

Birk og jeg var til forundersøgelse i går på Hillerød sygehus.
Han er simpelhen den sejeste lille gut...
Han lå og grinede mens lægen undersøgte ham i ørene og oppe i næsen.
Han skal have fjernet polypper og ha lagt dræn, her d. 12 marts, det bliver gjort på hospitalet, da han jo er født lige vel tidligt og havde et lille hul i hjertet da han var helt lille.
Jeg ved at det er den rigtige beslutning, da han igennem det sidste år har haft 12 mellemørebetændelser og her af er der 8 gange trommehinden er sprunget, men jeg kan ikke sige at jeg har vendet mig til de grimme sterille omgivelser der er på sådan et hospital.
Der er alt for mange følelser forbundet med de hvide kitler og de blanke undersøgelses indstrumenter, både fra Lau var helt lille og alt, alt for syg og da Birk kom til verden så lille bitte.


Jeg ved at han er i de bedste hænder og jeg er taknemlig for at jeg må være med "næsten" hele vejen, men den kolde klup i maven og hjertet der er ved at briste vil stadig være der....

1 kommentar:

  1. Øv, stakkels jer...
    Frederik skal ha lagt dræn på Torsdag..
    William har også fået fjernet pollypper!!!
    Det var ikke sjovt.
    Held og lykke, håber det hjælper med det samme:-))
    Haner en sej lille mand..
    Knua Made

    SvarSlet