tirsdag den 17. juli 2012

Pist borte....og tilbage igen!!!

Hvis du synes der har været lidt stille her på bloggen, ja så har du ret.
Ungerne og jeg snuppede en afbudsrejse til ROM, kun med fire timers respons. Så fra vi bestilte til vi var ankommet i ROM gik der under 12 timer.
Det var godt at komme ned til varmen, vi havde et sted mellem 35 og 40 grader hver dag, så vi var glade for at bo unde for ROM med fri adgang til pool.
















Men nu er vi hjemme og det betyder at jeg har tid til at vise mine kreative projekter frem, spm jeg har gjort færdigt det sidste stykke tid.
Men det bliver først i morgen for nu skal jeg sove og nyde min egen seng.
Ude godt, hjemme bedst!!!!

1 kommentar:

  1. Hej Grysling
    Hold da op. Man holder en lille blog pause når livet kommer i vejen og pludselig har du skrevet en million-milliard indlæg ;)
    God ide med at komme ned til varmen - vi har brug for den sol til at lade op - glæder mig til at læse op på dine indlæg!

    SvarSlet