tirsdag den 13. november 2012

Hæklet kludetæppe

I sommers gik jeg i gang med at lave et kludetæppe af vires gamle lagen. Det var hullet og tyndslidt, men jeg elsker ideen om at godt materiale får lov at leve videre.
Det har taget sin tid for det er super hårdt at hækle med så store pinde, det er tungt og min arm kommer til at gøre nas efter ganske kort tid. Men i forgårs besluttede jeg at nu skulle det ud af verden.
Her er set færdige resultat, helt enkelt uden de vilde blonder og krummelure.


Tror det skal bo på badeværelset..

5 kommentarer:

  1. Det er blevet rigtig godt - god ide :)
    Modsat det dyre zpagetti garn kan det vel også vaskes?

    SvarSlet
  2. Det er dejlig billigt;0)
    (Ppppssssss jeg vasker altså mit zpagetti garn og det tager ikke skade, vidste ikke at jeg ikke måtte)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej hvor dejligt at få at vide. Jeg har ikke købt det netop fordi det ikke kan vaskes - men mon det er maskine? Har du maskinvasket det?

      Slet
    2. 40 grader i maskinen tror faktisk det en enkel gang fik 60 grader, strækker det bare efter vaske og lsder det luft tørre. Det mister lidt af sin blødhed men ikke meget;0)

      Slet