fredag den 19. april 2013

Hæklet hund....

Jeg skriver, som flere af jer nok har bemærket bachelor, da jeg forhåbentlig meget snart er færdig som lærer.
Det trækker tænder ud med to store børn der hjemme pga. lockout og en lille fyr der er hjemme i tide og utide pga. sygdom.
Det er ikke altid jeg får skrevet lige meget, men så hækler jeg.

Jeg har lige lavet to opgaver færdig til vores dyrlæge.



En hunderangel.



Og et stk. barnevognskæde.





Ja også afrimer jeg fryser, da der var en det havde glemt at lukke den i går. Så vi havde smelter is ud over køkkengulvet her til morgen.



Drengene blev tilbudt en sneboldskamp, men de mente ikke det var årstid.

Jeg er blevet sat på arbejde med at lave en hund til Birk der følte sig inspireret af gaverne til dyrlægen.

2 kommentarer:

  1. Lækre hæklerier, den dyrlæge må da blive glad, sjov ide med kæden ;)
    Tog du det virkelig så cool med fryseren? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har lært at tage mine kampe med omhu, og jeg ved med sikkerhed at der ikke er nogen der har glemt at lukke fryseren bevist...
      Vores Dyrlæge blev yderst tilfreds, så det er det hele værd....

      Slet