lørdag den 11. maj 2013

Ikke til pænt brug....

I den sidste tid har der været mere end almindeligt stille herinde på bloggen.
Men jeg er ikke til pænt brug, jeg har hovedet fyldt med eksamenslæsning, bachelorstudier og div. Andre genstridigheder.



Jeg lover når jeg er kommet over på den anden side så vender jeg tilbage.
Jeg har en masse jeg skal vise jer, overskuddet skal bare lige findes frem.
Hav tålmodighed.....
Efter d. 6.6 der er sidste eksamensdag vender jeg tilbage med fornyet energi!!!

2 kommentarer:

  1. Uha.. krydser fingre og tæer og håber det går godt!
    Hvor vi er? Jamen lige her da.. tag du dig bare tid, livet er altid mere vigtigt end en blog ;)

    SvarSlet
  2. Hello there! This article couldn't be written much better! Looking through this article reminds me of my previous roommate! He continually kept talking about this. I most certainly will forward this post to him. Fairly certain he will have a great read. Thanks for sharing!

    Here is my website; book of ra online spielen kostenlos ohne download

    SvarSlet