fredag den 9. marts 2012

Når det regner på præsten....

Ja så drypper det på degnen, og i mit tilfælde er jeg degn;0)
De to store fik en fantastisk gave i fællesskab af mine forældre til deres fødselsdag. Og den inkludere Birk og jeg jubiiiiiiiiii....












Vi skal til London i fire dage her d. 29. marts og tror I da lige jeg glæder mig.
Nu var det så lige jeg tænkte, om der ikke var nogen af jer der har gode ideer til hvad vi bare må se altså udover de traditionelle ting som Big Ben, Tower of London osv.
Hvad er et must når man har børn med og en kreatosset mutzi???
Alle forslag modtages!!!

4 kommentarer:

  1. Hejsa. Har sendt dig en award, du skal da have flere medlemmer. Synes at din blog er interessant og kreativ og det skal andre da også se.
    Du kan se mere om awarden på min blog.
    Rigtig godd aften
    Kristine

    SvarSlet
  2. Der er godt nok en der er heldig der :)
    Rigtig dejlig tur til jer.

    Jeg boede i England i 6 år, med var aldrig i London - det har jeg stadig til gode ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi er så heldige og glæder os alle fire helt vildt, vi har ikke været ude og rejse i noget der ligner en evighed.
      Det bliver skønt med skønt på toppen....

      Slet