søndag den 4. marts 2012

Hip hurra og tillykke....

Min store dreng bliver ni år i morgen mandag.
Jeg fatter ikke at alle de år er gået, men uha hvor jeg glæder mig til at fejre ham.
Der er pakket pakker ind...




Der er bagt fødselsdagsgomorgenboller.....




Og der er lavet regnbue muffins til hans klasse....




Han har bestilt advokado til forret og hakkebøffer med paprika kartofler og tomatsalat til aftensmad!!! Og det skal han få skal han....
Nu vil jeg hoppe i høkassen og sove fem kvarter i timen skal nemlig tidlig op og lave thebirkes og croissant'er i morgen tidlig inden han skal i skole!!
Sov godt og hip hip...

4 kommentarer:

  1. Et super stort TILLYKKE til den store dreng og hold da op hvor din kreativitet strækker sig til regnbue muffins ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Marianne.. det var en dejlig dag nu holder jeg lige pause til i morgen hvor den største bliver 15 år...

      Slet
  2. Tillykke med sønnen. Ja, tiden går, man fatter ikke hvor den bliver af. Min dreng bliver 27 år idag. Uha :)

    SvarSlet
  3. Hej Gitte ja tiden den flyver så hurtigt, det er bare med at holde fast i nuet engang imellem. Godt jeg stadig har en lille trold på snart 2, nu min datter biver 15 i morgen;0)

    SvarSlet