tirsdag den 31. juli 2012

Ondt med ondt på toppen...


Jeg har ondt sådan rigtig nullernallerondt i min lænd.
Mit bækken har det med at gå afled en gang i mellem, de fleste gange er det gudskelov hurtig overstået men en sjælden gang, som nu, trækker det ud.
Har pt gået en uge foroverbøjet og lignet en gammel kone.
Hold nu op der er meget nan ikke kan som til dagligt bare er en selvfølge....
Har jo godt nok prøvet det før men glemmer det fra gang til gang...
Men hæklenålen står ikke stille af den grund, kan sagtens hækle liggende no problemos!!!

Jeg vender tilbage med en opsamling på hvad jeg har lavet og pinligt pinligt en ustrækning af min give a-way fra i fredags, den havde jeg da lige glemt alt om.






2 kommentarer:

  1. Av for den! Får du ikke noget for det? Min storebror havde hekseskud for nylig og fik noget der virkede, men tog det kun i 2 dage da han følte sig lidt for meget påvirket :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg hader også at få noget der gør mig rundforvirret så det er kun panodil og ipren der bliver indtaget. Når jeg har sådanne en omgang, det er en bækkenløsning fra min første graviditet for over 15 år siden der stadig driller så både læge, kiropraktor og fys siger der ikke er så meget at gøre ved det ;0(

      Slet