mandag den 21. marts 2011

Overspringshandlinger.....

Hold nu op jeg er godt nok god, bare ikke til det jeg burde.
Altså jeg skulle faktisk skrive en masse om kryptering i samfundet men så opdagede jeg lige at vi manglede morgenmad, så måtte lige lave boller og mens jeg nu var igang så kunne jeg jo lige lave et par gammeldaws harvregrynskugler.






2 spiseske cacao
1 dl mælk, vand eller kaffe
200 g flormelis
200 g harvregryn
2 teske vanilliesukker

Bland det hele og stil det i køleskabet et par timer

Rul til kugler

Kokosmel til at rulle i eller krymmel eller hvad man nu lyster!!

Jeg er rigtig rigtig rigtig dårlig til opskrifter og må derfor sige at det kun er vejledende da jeg på ingen måde er sikker på at det er 100% lige det jeg har tilsat rent vægtmæssigt...
Men rigtig god fornøjelse

1 kommentar:

  1. Altså, mellem dig og mig, så synes jeg også at boller og havregrynskugler er LANGT mere spændende end kryptering! :D

    SvarSlet